|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

سامسونگ گلکسی اس 22 در برابر آیفون 13، کدام بهترین پرچمدار سال 2022 هستند ؟

امیررضا فروزان

نمی دانید پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را برای جدیدترین موبایل اپل خرج کنید یا سامسونگ؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

بعد از ماه ها گمانه نی، در نهایت سامسونگ خط تولید گلکسی اس 22 را راه اندازی کرد. و مانند سری محصولات آیفون 13، محصولی در آن وجود دارد که برای همه است.( یعنی تا زمانی که شما مایل هستید حداقل 800 دلار هزینه کنید)

ما هنوز بر روی بررسی های گلکسی اس 22 خود کار میکنیم، اما در نگاه اول به نظر می رسید که پرچمدار های اخیر سامسونگ جایگزین های گرانقیمت و مناسبی برای محصولات اپل باشند. در اینجا خلاصه ای از نحوه مقایسه آنها از نظر مشخصات و ویژگی ها بیان شده است.

 

صفحه نمایش و ماندگاری

 

قیمت 799 دلار برای گلکسی اس 22 و 99 دلار برای گلکسی اس 22 پلاس، انها را به شدت مشابه پیشینان آنها کرده است، اما سامسونگ تغییرات ظریفانه ای در محصولاتش اعمال کرده است. برای مثال، هر دو محصول جدید دارای پنل های پشتی شیشه ای هستند، که بهتر و حرفه ای تر نسبت به گلکسی اس 21 که دارای پنل پلاستیکی بود، به نظر میرسد. همچنین تغییرات متفاوت کوچکی در رنگ بندی محصولات اعمال شده است: شما می توانید این محصولات را در رنگ های مشکی، سبز، صورتی و سبز هم تهیه کنید. 

 

 

در همین حال، گلکسی S22 اولترا دقیقاً شبیه گلکسی نوت است (که جایگزین آن می شود). این طراحی به دلیل لبه‌های تیزتر، بدنه تمام شیشه‌ای و اسلات قلم S از بقیه سه مدل متمایز است، در حالی که برآمدگی‌های لنز محتاطانه جایگزین ماژول دوربین یکپارچه شده است. S22 اولترا در رنگ های مشکی، شرابی، سبز یا سفید موجود است.

آیفون 13 مینی با 699 دلار و آیفون 13 نیز با 799 دلار بسیار نزدیک و شبیه به محصولات بیشین خود هستند. هر دو مدل جدیدتر و قدیمی‌تر دارای پشت شیشه‌ای براق و شاسی آلومینیومی هستند. برآمدگی لنز مربعی در پشت گوشی ها کمی بیرون زده است. هر کدام از این مدل ها در رنگ های مشکی، آبی، صورتی، قرمز یا سفید موجود هستند.

آیفون 13 پرو 999 دلاری و آیفون 13 پرو مکس 1099 دلاری به لطف لبه های فولادی ضد زنگ و روکش شیشه مات حرفه ای تر به نظر می رسند. همراه با اضافه شدن یک لنز دیگر، پشته دوربین یکسان به نظر می رسد. مدل‌های پرو در رنگ‌های آبی، طلایی، خاکستری یا سفید موجود هستند.

 

 

تمامی مدل های آیفون 13 و گلکسی اس 22 دارای گواهی IP68 هستند، این به این معنی است که آنها در تا عمق 4.9 فیت به مدت یک ساعت در برابر غوطه ور شدن مقاومت کنند. سه مدل گلکسی اس 22 سامسونگ دارای صفحه نمایش و بدنه گوریلا گلس ویکتوس پلاس و همچنین فریم آلومینیومی هستند، در حالی که هر یک از مدل های آیفون 13 دارای شیشه محافظ سرامیکی اپل در جلو و پشت هستند. آیفون 13 مینی و آیفون 13 دارای شاسی آلومینیومی هستند، در حالی که مدل های پرو از یک قاب فولادی ضد زنگ محکم تر استفاده می کنند، هر دو ماده بسیار محکم هستند.

 

منبع: pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد