|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Crash Bandicoot 4 : It’s About Time ، بهینه سازی در Xbox Series X|S در 12 مارس

امیررضا فروزان

حیوان های کیسه دار گیج و بازیگوش دقیقا به موقع برگشتند ! لات ها و ارازل بدکار Neo Cortex و doctor Tropy N . انها از زندان میان بعدی خود فرار کرده اند و راهی برای فتح کردن مالتی ورس ها تعیین کرده اند .

 Join Crash ، Coco ، و دوستان در یک ویژگی به تمام معنا با نمایش ها و قدرت های جدید ، جهان جدید ، نبرد های بزرگ تر رئیس ، با یک مجموعه بسیار بیشتر Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای Xbox Series X|S بهبود خواهد یافت . و اگر نسخه دیجیتال بازی های Xbox One را در اختیار داشته باشید ، زمانی که به روز رسانی عنوان ها برای دانلود در 12 مارس در دسترس باشد ،  شما می توانید نسخه Xbox Series X|S را بدون هیچ هزینه اضافه ای به لطف Smart Delivery به روز رسانی کنید . 

 

دو تا مارپیال در یک نما

 

یک ماجراجویی جدید حماسی و جالب 

بعد از وقایع Crash Bandicoot: Warped ، برای بازی در Crash Bandicoot N. Sane Trilogy  در دسترس قرار گرفت . Crash Bandicoot 4: It's About Time بازی Crash و Coco را در برابر Neo Cortex و تلاش شیطانی Doctor N. Tropy به رقابت وا می دارد تا بر آنها پیروز و غالب شود . تنها اکنون او برای بازی در رزولوشن بومی و زیبا 4K با نرخ سرعت 60FPS در Xbox Series X در دسترس خواهد بود ؛ نسخه Xbox Series S تا نرخ 4K ارتقا خواهند یافت .  

به عناون Crash یا Coco با ماشین های مخصوص گیم پلی مانند wall running ، rail grinding و rope swinging از طریق بهره وری تک نفره بازیکن جهش کنید ، بچرخید و درهم بشکنید . با اضافه کردن ماسک کوانتوم ، بر قدرت خود بیفزایید ، و حتی به bandicoots توانایی های بیشتری بدهید تا Neo Cortex را متوقف کنید و multiverse هارا ذخیره کنید . 

 

دو شخصیت از یک بازی

 

( بازی کردن را ) در یک سیستم عامل و پلتفرم دقیق و صحیح و کلاسیک که نسخه های آن به مجموعه ای از بهبود سازی ها و به روز رسانی های متنوع و گوناگونی که در کنار هم قرار گرفته اند معروفند تا بازیکنان و هواداران طولانی مدت خود را نیز خشنود کنند ، تجربه کنید . 

Crash Bandicoot برای عصر مدرن 

Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای آن دسته از بازیکنان در Xbox Series X تا رزولوشن 4K ، بارگذاری سریع تر ، و بیشتر ارتقا خواهد یافت . و شما می توانید با انتخاب حالت مدرن یا یکپارچه سازی با سیستم عامل همانطور که میخواهید بازی کنید . برای تجربه بازی های کلاسیک ، جایی که شما اگر شما تمامی زندگی خود را ببازید ، باید مرحله را مجددا آغاز کنید . 

 

یکی از شخصیت های بازی که شرور و منفور است

 

واقعیت را با چهار ماسک کوانتومی ، محافظان زمان و فضا ، مانند Lani-Loli ، کسی که موانع را تغییر داد و در بیرون هستی ، Ika Ika کسی که قدرتش جاذبه را بر هم میریزد و به Coco و Crash اجازه راه رفتن بر سقف را می دهد ! ، خم کنید . داستان را در راه های جدید با با جدول زمانی متناوب ، مرور مجدد سطح قبلی با استفاده از شخصیت های مختلف - مانند شرور Neo Cortex و Dingodile اصلاح شده - و چالش های دشوارتر برای برنامه نویسی را تجربه کنید . و مهارت های خود را در حالت جدید N. Verted آزمایش کنید . یک حالت گسترده در آینه که مراحل را تغییر می دهد و و فیلتر ها و ویژگی های جدیدی را در ابعاد ارائه می دهد . 

نسخه بهبود یافته را برای Xbox Series X|S دریافت کنید 

Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای Xbox Series X|S از طریق عنوان به روزرسانی ( حداکثر تا 25 گیگابایت ) برای دارندگان موجود نسخه دیجیتال بازی های Xbox One در 12 مارس بهینه خواهد شد . نمی توانید تا 12 مارس صبر کنید ؟ سپس نسخه دیجیتال Xbox One را در فروشگاه Xbox را انتخاب کنید تا اکنون شروع به بازی کنید . دیگر پس از اینکه نسخه Xbox Series X|S در دسترس قرار گرفت ، از طریق Smart Delivery بدون هیچ هزینه اضافه ای سیستم خود را به روزرسانی خواهید کرد . همچنین بازی را به صورت دیجیتالی دریافت کنید و شما را به Totally Tubular Skins ( در دسترس در پایان مرحله دوم ) وصل می کند ، که Crash و Coco در برخی چاله ها که ریشه های اصلی دهه 90 آنها را نشان می دهد . 

 

یکی از کاراکتر های بازی در حال پریدن

 

بازیکنانی که نسخه دیسک Crash Bandicoot 4: It’s About Time را دارند ، باید یک نسخه Xbox Series X console داشته باشند . دارندگان نسخه کپی Xbox One باید هر بار که می خواهند نسخه بهینه شده Xbox Series X را دانلود یا بازی کنند ، آن را در Xbox Series X قرار دهند . برای دیدن تمامی اطلاعات و جزئیات ، صفحه FAQ را ببینید . 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق امتیاز Crash Bandicoot ، به www.crashbandicoot.com مراجعه کنید وCrashbandicoot را در اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک و همچنین توسعه دهنده Toys for Bob در توییتر و اینستاگرام دنبال کنید .

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد