|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

سال گاو را با پس انداز در فروش سال نو قمری جشن بگیرید

امیررضا فروزان

سال نو مبارک ! با شروع امروز ، فروشگاه مایکروسافت سال گاو را همراه با معاملات و تخفیف های عالی در بازی های معروف Xbox و رایانه های شخصی در طول فروش سال نو قمری جشن می گیرد . سال نو را بهبود یافتن بازی های Xbox و رایانه های شخصی جشن بگیرید . اکنون فرصت کاملی است تا معاملات عالی را به ثبت برسانید ، اما باید شتاب کنید ، فروش سال جدید قمری در پایان 15 فوریه به پایان می رسد .

ذخیره و سیو بزرگ در انتخاب بازی های دیجیتال Xbox 

سال جدید و بازی های جدید برای بازی . از مزیت های معاملات عناوین مشهور مانند Call of Duty ، Black Ops Cold War Yakuza Like A Dragon , Watch Dogs Legion , Immortals Fenyx Rising, Red Dead Redemption 2 و بیشتر بهره ببرید . همچنین در Forza Horizon 4 ، با عنوان Xbox Play Anywhere که شما می توانید هم در PC و هم در Xbox آن را بازی کنید . حتی تخفیف های عمیق تری برای بهترین عناوین فروش مانند Hitman 2 Gold Edition ، Far Cry 5, Dark Souls III Deluxe Edition ، Metal Gear Solid V: The Definitive Edition, Grand Theft Auto V: Premium Online Edition و بیشتر وجود دارد . 

پس انداز 75 درصدی در انتخاب بازی ها 

به دنبال بازی های جدیدِ PC برای بازی هستید ؟ فروشگاه مایکروسافت با معاملات و تخفیف های باور نکردنی در انتخاب بازی های PC مانند Sea of Thieves ، Dragon Mania Legends ، Forza Horizon 4 Ultimate Edition،  Halo Master Chief Collection و همچنین اِدیت ها و ویرایش های نهایی مانند Age of Empires I ، II ، و II را پوشش می دهد . همچنین شما معاملات درون بازی ها و ذخائر درون بازی برای پس انداز را خواهید یافت .

معاملات فروش سال نو قمری برای کنسول ها به آنلاین در فروشگاه مایکروسافت و Xbox.com در دسترس است . سال گاو را با بازی های جدید برای بازی شروع کنید ، شما خواهید خواست تا از مزایای پس انداز قبل از پایان فروش در 15 فوریه 2021 بهره ببرید . دسترسی و ارزش گذاری بر اساس موقعیت و لوکیشن متغیر است ، و شاید با پیشنهاد ها و ارائه های دیگر قابل ترکیب نباشد و شاید محدودیت های دیگر به کار برده شود ( و ) در سفارشات یا خرید های سابق معتبر نیست . برای اطلاعات ویژه هر پیشنهاد یا تخفیف ، صفحه وب مارا ببینید . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد