|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

7 فاکتور SEO در سال 2013

سال 2012 با توجه به تغییرات رادیکال در الگوریتم های گوگل (شامل : آپدیت های بسیاری برای پاندا که به خوبی معرفی پنگوئن بود) ، برای کارشناسان SEO ناهنجار بود. در حالی که کیفیت محتوا و لینک های ورودی ، نقش بزرگی در رتبه بندی سازمانی ایفا می کنند ، بیایید نگاهی به فاکتورهای دیگری که SEO را تحت تابعیت خود در خواهند آورد ، بیاندازیم.

 

2012 )   سال پانداها و پنگوئن ها ، ایجاد مقادیر و خروج پست مطلب میهمان
قبل از اینکه به پیش بینی SEO سال 2013 و فاکتورهای آن بپردازیم ، مروری بر الگو های اصلی 2012 داشته باشیم.
• اگرچه الگوریتم پاندای گوگل در اصل در سال 2011 ارائه شد ، این الگوریتم چندین آپدیت در 2012 در بر داشت که بسیاری از وب سایت های کم کیفیت را از SERPs خارج کرد. ده ها هزار وب سایت تحت تاثیر این جریان قرار گرفتند.
• گوگل الگوریتم پنگوئن خود را در آپریل سال 2012 ارائه کرد ، که با مجبور کردن بسیاری از SEO ها به تغییر تاکتیک ها و استراتژی های آنها ، چهره صنعت را تغییر داد.
• گوگل خیلی باهوش تر شد. تا حدی که به نظر می رسد می تواند محتوایی را که مقدار واقعی اضافه می کند را از محتوایی که فقط برای اهداف SEO پست شده است ، تمیز دهد.
• سیستم بلاگ نویسی میهمان ، ظهور کرد تا یک “متد ساخت لینک های معتبر محبوب” شود.
تاکتیک ها و متدها برای دستیابی به لینک های بلاگ میهمان ، در سراسر صنایع ظاهر شد.
• SEO منفی ، یک موضوع داغ برای مناظره شد. تا حدی که گوگل با اجرای “ابزار رد کردن لینک” پاسخ داد. که باعث شد وب مسترها لینک های بازگشتی را مشخص کنند که توسط گوگل (زمانی که لینک های ورودی به وب سایت آنها را ارزیابی می کند) به دور انداخته و یا شمارش نشد.
• متد هایی از SEO که مورد سوء استفاده قرار گرفتند ، بی ارزش و قطع شد ، که استفاده بیش از حد از متن انکور برجسته ترین آنها بود. بقایای وب سایت ها که برای لینک های پرداخت استفاده می شدند نیز کنار گذاشته شدند.

 

2013 )   7 فاکتور که بقای شما در SEO را تعیین خواهد کرد
اگر این قضیه بستگی به تصمیم من داشته باشد ، من خودم میخواهم بر “ایجاد محتوا برای خواننده” تمرکز کنم ، بخاطر اینکه این باید هدف هر وب سایتی باشد. به هر حال ، افزایش رقابت نیاز دارد که شما تمرین های استراتژیک را در روش های عملی به کار بگیرید تا بتوانید سعود خود به بالای SERPs را به انجام برسانید. در زیر تاکتیک ها و استراتژی هایی که بر چشم انداز 2013 SEO تسلط خواهند یافت شرح داده شده است :

 

1. کیفیت محتوا

در نهایت ، همه اینها با کیفیت و مقدار محتوای وب سایت شما میسر می باشد. گوگل در سال 2012 در مورد کیفیت خوب محتوا کاملا صریح بود. و ما انتظار داریم در 2013 به اجبار کامل در این مورد گرایش یابد. بر اساس کیفیت محتوا ، معیار ها موارد زیر است :
• منحصر به فرد بودن محتوا/موضوع
• کاردان بودن و غنای اطلاعاتی

2. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به عنوان دومین مسئله بزرگ تبلیغ می شود. کارشناسان آن را SEO جدید می نامند. تا حدودی این حقیقت دارد. به عنوان یک نقش عمده ، بازاریابی محتوا به لینک های بازگشت توجه می کند و ارزشی را برای کاربر/خواننده اضافه می کند. این بیشتر رقابتی است ، زیرا شما باید محتوای بیشتری در کیفیت بالا تولید کنید ، چرخه آن را فعال نگه دارید و مطمئن شوید که محتوای شما بطور گسترده ای با سیگنال های اجتماعی کافی ، برای تولید ارزش SEO قابل توجه ، انتشار یافته است.
از زمانی که گوگل محتوای قابل ارزیابی را جدی گرفته است ، یک استراتژی بازاریابی قوی محتوا ، کلیدی برای پرش به سطح بعدی SEO خواهد بود.

3. رتبه نویسنده

رتبه نویسنده ، به عنوان یک معیار حیاتی برای تصمیم گیری SERPs ظهور کرد ، هرچند مطالعه در مورد ارزش آن هنوز پابرجاست. چیزی که در 2013 می توانیم از آن مطمئن باشیم این است که رتبه نویسنده به وب سایت شما اعتبار و ارزش خواهد داد و این یک مسئله مهم و حیاتی برای بسیاری از وب مستر ها خواهد بود.

 

4. سیگنال های اجتماعی

بعد از مذاکرات و بحث های فراوان ، سیگنال های اجتماعی تا حد زیادی به عنوان یک فاکتور معتبر رتبه بندی تایید شده است. در سال 2013 (و احتمالا در سالهای بعدی) سیگنال های اجتماعی نقش رشد دهنده ای ایفا خواهند کرد. به اشتراک گذاری ها ، توئیت ها ، اشاره کردن ها و شاید بیشتر از همه ، +1 ها غنائمی هستند که هر وب مستری باید جمع آوری کند.

 

5. طراحی موبایل/پاسخگو

اگر چه این یک فاکتور مستقیم موثر بر رتبه بندی یک صفحه نیست، با این حال نقشی در شانس شما ایفا خواهد کرد. گوگل از اولین شرکت هایی بود که از این گرایش در وب گردی ، طی رشد حضور تبلت ها و گوشی های هوشمند، مطلع شد. طراحی پاسخگو ، ممکن است فاکتور واضحی برای SEO نباشد ، اما در 2013 این احتمال وجود دارد در قوانین “قابل استفاده بودن” ، یک عنصر دارای نفوذ بالا در نظر گرفته شود.

 

6. محلی کردن

رشد اولویت گوگل برای وب سایت های محلی و اطلاعات در خیلی از جستجو ها مشهود شده است. فرض اینکه در 2013 شاهد افزایش این اولویت خواهیم بود ، بی خطر است. وب سایت هایی که SEO محلی را اعمال کنند از رتبه و قابل رؤیت بودن بالایی لذت خواهند برد. این نوع SEO شامل داده های نقشه ، لیست ها ، نقل قول ها و بازدیدها در سایت های اطلاعات محلی می باشد.

 

7. رسانه

تصاویر و ویدئو ها جز اصلی اینترنت شده اند. به طور مداوم شاهد نتایج مرتبطی بوده ایم که شامل ویدئو بوده و نسبت به یک محتوای صرفا متنی ، رتبه بیشتری داشته است. ظهور محتوای رسانه ای بعدی یک توسعه مهم است که می توانید از سال بعد انتظار داشته باشید. اضافه کردن رسانه غیر متنی مرتبط به محتوای متنی ، در حال ضروری شدن است ، چون اینکار به صفحه ارزش اضافه کرده و محتوا را کاردان تر می کند.

 

موارد بالا برخی از روند و الگو های اصلی بودند که من معتقدم می تواند نقش کلیدی برای SEO در سال 2013 ایفا کند. شما فکر می کنید چه فاکتورهای دیگری ممکن است در SEO تاثیر بگذارند؟

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد