|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اشتباه SEO و راه های جلوگیری از آن

 5 اشتباه SEO و راه های جلوگیری از آن

با توجه به تعداد به روز رسانی الگوریتم های گوگل و دیگر موتورهای جستجو، ماندن در بهترین جایگاه موتورهای جستجو می تواند دلهره آور باشد. اما مهم نیست که موتورهای جستجو چقدر معادلات رتبه بندی خود را تغییر می دهند. تعدادی از اشتباهات در پایه های SEO وجود دارد که باشد از آن ها جلوگیری کنید. در اینجا نگاهی به پنج اشتباه رایج و گزیده ای ازمشاوره ها برای اینکه از این اشتباهات  جلوگیری به عمل آورید.

اشتباه شماره 1: عدم انجام تحقیقات روی کلمه کلیدی مناسب.

موتورهای جستجو بر روی کلمات کلیدی استوار است ، موتورهای جستجو وقتی وب سایت ها را در نتایج جستجو نمایش می دهند که برابر با کلمات کلیدی مورد جستجو باشند. اگر شما در حال نوشتن محتوای وب سایت بر پایه کلمات کلیدی نیستید،  ممکن است فرصت های خود برای ورود بازدید کنندگان به سایت خود از دست بدهید. کلمه کلیدی یک کلمه یا مجموعه ای از کلمات است که یک کاربر وارد موتور جستجو می کند. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مختص صنعت خودتان می توانید از ابزارهای رایگان لغات کلیدی جستجو را نگاه و از آن استفاده کنید ، از این رو رتبه سایت شما در هنگام جستجو هم بالا خواهد رفت.

اشتباه شماره 2: لینک دهنده های کم ارزش.

اگر چه لینک ها می توانند بخش مهمی از بازاریابی آنلاین باشند اما از جمله کسانی که دارای وب سایت های هرز، سایت های بی ربط و یا سایت هایی که صرفا برای انتشار لینک ساخته شده اند میتواند باعث صدمه به بهینه سازی سایت شما شود. این الگوریتم برای تغییر در نمایش سایت های هرز در نتایج جستجو طراحی شده است.

اشتباه شماره 3: سایت های در حال توسعه که نمی توانند شاخص باشند.

لیست نتایج موتورهای جستجو به طور مستقیم از شاخص صفحات وب دریافت شده با الگوریتم رتبه بندی تجزیه و تحلیل می شوند. در وهله اول چگونه می توان به عنوان یک شاخص محسوب شد؟ وب سایت شما توسط ربات موتورهای جستجو ، محتوای متنی را بررسی و آن را ذخیره می کنند و در هنگام جستجوی کاربران، سایت شما برای کاربر نشان داده می شود. این نشان دهنده یک نقطه ضعف قابل توجهی برای بسیاری از سایت ها می باشد. اگر موتورهای جستجو نتواند سایت شما را به عنوان شاخص حساب کند ترافیک سایت شما پایین خواهد بود. مسائل مختلفی مانع شاخص شدن می شود اما موارد زیر شایع ترین هستند

  • مصرف بیش از اندازه تصویر. موتورهای جستجو نمی توانند تصویرهایی شامل متن هستند را بخوانند. اگر شما عناصر مهم مانند نام، هدر و … را در عکس ذخیره کنید ممکن است به عنوان یک شاخص محسوب شوید.
  • انیمشن های فلش. موتورهای جستجو تلاش می کنند تا اطلاعات ذخیره شده در انیمشن را هضم کنند بنابراین بهتر است از آن ها استفاده نکنید.
  • جاوا اسکریپت ها و کدهای دیگر. این ویژگی ها می توانند قابلیت هایی را ارائه کنند اما نمی توانند به عنوان شاخص باشند.

اشتباه شماره 4: عدم به روز رسانی منظم سایت.

محتوای منسوخ شده ارزش سایت شما را کاهش می دهد و می تواند بازدید کننده کمتری وارد سایت شوند. افزودن محتوای جدید به سایت ،آن را در معرض طیف وسیع تری از کلمات کلیدی قرار می دهد و ترافیک جستجو را افزایش می دهد. پست های جدید می تواند به سایت کمک کند تا رتبه خود را افزایش دهد.

اشتباه شماره 5: تمرکز بر روی موتورهای جستجو به جای بازدید کنندگان.

بهینه سازی مونورهای جستجو مهم است اما بازدیدکنندگان از آنم هم مهم تر می باشد. فعالیت های SEO نباید کاهش پیدا کند و باید کیفیت مطالب روی خوانندگان مطالب اثر گذار باشد.

پیگیری دستورالعمل های موتورهای جستجو را ادامه دهسد اما حفظ و تمرکز بر روی ارزش های مردم است که باعث پیشرفت سایت ها می شود. ایجاد رضایت را در اولویت قرار دهید. به احتمال زیاد با این روش ها شما جز رتبه های برتر جستجوگرها خواهید شد.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد